Jag failar.

Går in i köket i jakt efter nya kulinariska upplevelser, struntar i att tända lampan eftersom det är mysigare att knalla runt naken (inte, halvnaken) i mörker.

Jag känner något, som känns som en apelsin.
Ninja som jag är så skalar jag den på en sekund, slänger in halva i käften.
det var ingen apelsin... det va en citrooooooooon.
När jag märker att denna horribla skapelse har vistats i min mun, så vänder jag mig om för att springa till närmsta vattenkälla, rätt in i en jävla skåplucka.

Resultat: Mun som smakar surare än (fantasi, fyll i själv) och en fet bula i pannan.

Spinner vidare på dagens tema.

You say you've got the cure
 But i don't have a disease
 And you say you've got the answers
But i've made no inquiries
And you're failing, you're bailing
Good god motherfucker now i hear you flailing
I see you flailing
That's right i think i do I see you flailing away, away.
<massa text>
Hey, you've got to keep trying
 You've got to keep holding onto what you've got
 Cause what you've got it sure ain't a lot
Hey!  everyone's falling down
Everyone's holding out for what you've got
But what you've got, it sure ain't a lot
 And you act like it is but you know that it's not
 And even if it was, would you ever give it up?
 If i told you what you had was really nothing? nothing! nothing! Yes, it's nothing! nothing! at all!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. jag upprepar: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. du börjar ju likna mig nu, hahahahahahahaha!

2009-08-10 @ 01:27:01
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: rebecca

HAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!! lyckat (y) (a)

tänk positivt :)

2009-08-10 @ 02:09:19
Postat av: Jennifer

rebecca, du och din ''positiva enerig'' osv. haha. puss på dig. (ALLA DILDOS LÄSARE, VISIT http://jenniferebecca.blogg.se, she's sweet)

2009-08-10 @ 02:18:44
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0